|
|
Simson tuning |
|
|
|
|
Ismertető a Tábori Tuning S 70 - 90 - 100 ccm átalakításról.
A Simson S 51 összes típusa és az S51 típusú motorral szerelt Schwalbe motorok, valamint a Simson SR robogók átalakíthatók 70-90-100 ccm-re.
Az átalakításhoz speciális gépi berendezés szükséges, tehát házilag nem végezhető el. Nem egyszerű hengerfúrásról van szó, hanem új nagyobb hengerpersely beültetésével, nagyobb dugattyúval érjük el a nagyobb hengerűrtartalmat.
A megnövelt hengerpersely befogadására a motorházat marógépen bővítjük fel. Az átalakítás kívülről nem látható, a henger bordázata, mérete megegyezik az eredeti 50 ccm-es hengerével. Az átalakítás után sem a kipufogó rendszert, sem a porlasztót nem kötelező lecserélni. Főleg a nagyobb 90 - 100ccm-es motorknál ajánlatos nagyobb léptorkú porlasztót és sportosabb kipufogót használni.
Az így átalakított motor természetesen üzemeltethető a régi 3 vagy 4 fokozatú váltóval is, de a megnövelt teljesítmény kihasználására készítünk hosszú áttételű 4 és 5 sebességes váltót is. Ezekkel a váltókkal a feltűnően jól gyorsuló motor végsebessége lényegesen megnő, a motor komfortja, értéke alaposan megemelkedik.
A 90-es 100 ccm-es motorjaink számára készítünk hosszú áttételű primer hajtást /kuplung fogaspárt / is.
A fenti újítással egyszerre 3 féle előnyhöz juthatunk:
1./ A hosszú áttételű kuplung nem csúszik meg.
2./ Könnyebben lehet a berguókart lenyomni. Ez főleg a 90 - 100 ccm-es motoroknál előny.
3./ Minden sebességi fokozat meghosszabbodik. Ugyanazon motorfordulat mellett a motor sebessége megnövekszik.
Ön is szeretne egy tuning Simson-t?
Az átalakításhoz elég behozni a gyújtással, porlasztóval szerelt motorblokkot.
Az átalakított motort próbapadon előjáratjuk és műszeresen beállítva adjuk vissza a tulajdonosnak.
Olvasson bele a Motor Revüben megjelent szakcikkeinkbe. Látogasson el szervízünkbe, vagy várjuk hívását a (1) 369-29-15-ös telefonszámon! |
|
Utcai tuning |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pálya tuning I. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pálya tuning II. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pálya tuning III. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Járatás kiértékelés |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simson Babetta gyújtással |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Négyfokozatú váltómű |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|