Veterán munkák

veterán motor gépmunkák 3

veterán motor gépmunkák 2

veterán motor gépmunkák 1

veterán motor gépmunkák 5

veterán motor gépmunkák 4

veterán motor gépmunkák 6

veterán motor gépmunkák 9

veterán motor gépmunkák 7

veterán motor gépmunkák 8

veterán puch 1

veterán motor - Tábori Ferenc

Tábori Tuning facebook oldala

 

A manapság már veteránnak számító Csepelek, Pannoniák, Danuviák, Jawák stb. felújításával, restaurálásával már az 1960-as években foglalkoztam. Ezt a tevékenységet akkor még nem veteránozásnak hívták, hiszen a motorozás még akkor rövid múlttal rendelkezett.

Az akkortájt öregnek számító motorkerékpárokat újabbakra cserélték, majd a régit szétbontották sajnos. A motorblokkal fűrészgépet,kerti traktort hajtottak, a kerekeket kiskocsikba építették.

Ez a felelőtlenség, talán kényszer, rányomta a bélyeget a mai veteránozásra is, hiszen az akkori öreg motorokból igen kevés maradt épségben.

Ezért az 1920 – 1940 évek motorkerékpárjai a ritkaságuk végett ma igen értékesek, tulajdonosaik ezeket a motorokat igen nagy becsben tartják.

Egy ilyen 1936-ban gyártott 250 ccm-es Puch S 4 tip. motorkerékpár restaurálásának néhány részletét mutatjuk be képekkel.

Ha nem jelenne meg, innen letölthető PDF formátumban:

Puch S 4 restaurálás

Utcai tuning Utcai tuning
 
Utcai tuning Utcai tuning
 
Utcai tuning Utcai tuning




Triumph T 100 C restaurálás

Utcai tuning Utcai tuning
 
Utcai tuning  
 

Régi büszkeségem az 1968-69-ben restaurált Triumph T 100 C tip. motorkerékpár

Főbb műszaki adatai:
- 500 ccm
- 42 Le  
- 7000 fod/ perc

Műsor Tábori Ferencről az Újpesti Közéleti Televízióban

Hely történetek - Tábori Ferenc from Tabori Tuning on Vimeo.


Ha Ön is a vetertán motorok szerlmese, akkor ajánljuk figyelmébe szolgáltatásainkat:

- Dugattyú készítés

- Főtengely felújítás

- Hengerfúrás



   
 

Tábori Tuning alapítva: 1974