|
Veterán motorok főtengely felújítása, javítása
Talán a leginkább "lehajtott," "elgányolt" alkatrésze a főtengely a veterán motoroknak.
Legtöbb gondot a satuban, keresztbe összenyomott túlfedés nélküli, centírozhatatlan főtengelyek okozzák.
A szétszerelés és tisztítás utáni első művelet a felfekvő felületek lemunkálása, valamint a túlfedések ellenőrzése, azok kijavítása.
Az esetek többségében a löketcsap fogadására szolgáló kikopott sonkafúratokat át kell köszörülni.
Az új hajtókarcsap legyártása, hajtókar hőkezelés, köszörülés, görgők gyártása, cseréje a következő feladat. Az összeillesztett alkatrészek komplettírozása után préseljük össze, majd centírozzuk a főtengelyt.
A főtengely felújítás minden fázisa igen igényes, század milliméteres pontosságú feladatat.
Erre a feladatra is ajánlom magunkat.
Főtengelyét postai csomagban is elküldheti nekünk javításra, amit rövid határidővel, utánvétes csomagban küldünk vissza.
Hívjon minket,
(1) 369-29-15
vagy látogasson el szervízünkbe!
|